DiazMentha - Nélküled. Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát


  DiazMentha - Nélküled,

 Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát

Egy szó mi nem szól csak ott hallgat bent
Volt ami volt nincs zaj van csend
Egy szó ami szól de nem értem meg
Sokszor mondtad már, viszlát-viszlát
Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát
Viszlát-viszlát,  viszlát-viszlát

                               Diaz:
Maradjak vagy menjek?Te mondd meg!
- Nekem már nem megy.
Csak nézem ahogy minket el a por lep
A sok bizsu között arany vagy
mégsem ragyog úgy a szem inkább megyek
Vagy maradjak?
A csend beszél itt megy az agy vér szív
egy óra egy perc míg nem mondja jobb lesz majd így
Nem ölel már csak megöl ezzel
egykor kéz a kézben de most fél méter is ezer
Hova lett a fény?
Miért vagy ilyen távol?
Miért csak pislákol a tűz, miért nem lángol?
Késő van már ahhoz hogy észrevedd
kilép az ajtón mondja: Viszlát ég veled

Egy szó mi nem szól csak ott hallgat bent
Volt ami volt nincs zaj van csend
Egy szó ami szól de nem értem meg
Sokszor mondtad már viszlát-viszlát
Sokszor mondtam már viszlát-viszlát
Viszlát-viszlát,  viszlát-viszlát

                                Mentha:
Önkéntes áldozat vagyok
eltávozok majd egy átkozott napon
A választ megkapod: nem változom
már megint ugyan oda jutottunk, ez fárasztó!
Tök mindegy csak el innen messze
mert szívből színlelsz te színt a színre
Beborul az ég könnyek hullanak a földre
ez olaj a tűzre megég az ember bőre
Csak pakolom a cuccom össze
nem kérdés hogy jössz-e nem tarthatsz már vissza
A lelkem tiszta mint a kristály
viszlát good bye, viszlát  good bye, viszlát   

Egy szó mi nem szól, csak ott hallgat bent
Volt ami volt, nincs zaj van csend
Egy szó ami szól, de nem értem meg
Sokszor mondtad már, viszlát-viszlát
Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát
Viszlát-viszlát,  viszlát-viszlát,

Egy szó mi nem szól, csak ott hallgat bent, ooo
Volt ami volt, nincs zaj van csend, viszlát-viszlát

Egy szó mi nem szól csak ott hallgat bent
Volt ami volt, nincs zaj van csend
Egy szó ami szól, de nem értem meg
Sokszor mondtad már, viszlát-viszlát
Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát
Viszlát-viszlát,  viszlát-viszlát,  

Egy szó mi nem szól csak ott hallgat bent  
Volt ami volt, nincs zaj van csend
Egy szó ami szól, de nem értem meg
Sokszor mondtad már, viszlát-viszlát
Sokszor mondtam már, viszlát-viszlát
Viszlát-viszlát,  viszlát-viszlát.  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az űr végtelenjét behálózó élet fejlettségi fokáról