Miképpen viseltessen a férfi az ő társával? ISTEN, Férfi, Nő és Gyermek.



Minella nr.o5. 2olo.o2.17.

Miképpen viseltessen a férfi, az ő társával?

- Átruházott hatalmánál fogva a férfi arra hivatott, hogy VEZESSE, SZERESSE, ÓVJA a társát.
Ezek közül a szellemi vezetésre hívom fel a figyelmetek. Ez az a dolog, amiről ti férfiak a legkevésbé tudtok, holott elsődleges feladatotok éppen az lenne társatokkal szemben. A szellemi vezetésre képes férfi az, akit HATALOMMAL RUHÁZTAM FEL azért, hogy az ÉN AKARATOM, rajta keresztül ÉRVÉNYESÍTHESSEM. Hogyan tudja a férfi ezt a feladatát teljesíteni?
- Ti mai férfiak képtelenek vagytok erre, mivel nem AZ ÉN UTAMAT keresitek, nem AZ ÉN SZÓMRA VÁGYTOK.
Ti is, mint a nők többsége, kívül van azon A RENDEN, amit én tökéletes módon MEGALKOTTAM nektek.
Ha ti ENGEM, valóban szívből szeretnétek, saját akaratotokat félre téve, csak RÁM figyelmeznétek, nem is kellene keményen fáradoznotok dolgaitok megoldásához. Elég lenne, ha RÁM hallgatva tennétek a dolgotokat.
Az átruházott hatalom azt jelenti a számotokra, hogy azt teszitek az életetekben, amit ÉN cselekednék helyetekben.
- Ha ti az akaratotokat átadva, BELÉM helyezitek a bizalmatokat, minden gondtól MENTESÍTELEK benneteket. 
- Ebből következően, asszonyaitok MEGÉRTÉSÉRE, TÁMOGATÁSÁRA, SŐT SZERETÉSÉRE is készen állnátok. 
Amint tudtok ENGEM szívből SZERETNI, képesek lesztek, A SZELLEMI vezetésre is.
Nektek kell kormányozni az életetek hajóját, mint a jó kapitány, és nem hagyni, hogy a szél ide-oda csapkodja
(sátáni befolyások beengedése az életetekbe), vagy önző éretlen női szeszély, zátonyra futtassa a hajót. 
Mert így uralkodhat rajtatok, a nő.
- Felelősségetek van VELEM szemben, AZ ÚRRAL, és feleségeitekkel és gyermekeitekkel szemben is.
A hatalmat, a ti kezetekbe adtam, de ti, vagy át sem tudjátok venni, vagy hagyjátok azt asszonyaitok kezébe csúszni.
A szellemi vezetés, azt jelenti: hogy az életetekben, mindig jó döntést hozzatok, értőn és megértőn viszonyultok egymáshoz, BENNEM bízva és NEKEM engedelmeskedve. Ha a szellemi vezetés, a ti kezeitekben lenne, akkor asszonyaitok is, látva életük helyes mederben való folyását, felnéznének rátok, tisztelnének benneteket.
A szellemi vezetés alatt álló férfi, mindig az ÉN AKARATOMBAN jár, NEKEM engedelmeskedik, saját akaratával szemben, és nem enged az asszonyi akaratnak, csak akkor, ha az jó és AZ ÉN AKARATOMMAL egye-zik.
Férfiként, a nőt, szellemileg és fizikailag is támogatja. Segít megoldani a gondjait, legyen az bármilyen természetű is.
Látva, hogy a nő, vezetésre szorul, segít annak feloldani a nehézségeit. Sohasem FENNHÉJÁZÓN és LEKEZELŐEN KELL EZT TEGYE, hanem mint a jó atya, gyermekéhez fordulván, okítva és cselekvőleg is.
- Legyen a férfi olyan, aki lehajol a nőhöz és igyekszik őt felemelni magához, vagyis, mind közelebb HOZZÁM.
- Ezt a nő hálával telten fogadja, és egyben segíti őt a férfi azzal, hogy ő is teljesítse az általam rendelt feladatát. Szolgálni ENGEM, szolgálni a férfit, és a gyerekeit. ADNI ABBÓL A SZERETETBŐL, AMIT ÉN BŐVEN ADTAM NEKI, hogy EZÁLTAL, A NŐ LEHESSEN A KÖZÉPPONT a családban, ÉS ENNEK A SZERETETNEK, MÉG A FÉRFINEK IS ALÁ KELL VETNIE MAGÁT, MERT AZ, ÉNTŐLEM VALÓ. 
Ti férfiak és nők egyformán ENGEM szolgáltok, ha elfogadtok ENGEM, és A RENDET, amivel biztosítom számotokra a helyet, hogy A RENDBŐL, soha ki ne essetek, és ne kelljen KEGYELEMBŐL megtartatnotok, ÁLTALAM. 
- Mit jelent az, hogy a férfi szeresse a nőt? - Hogyan szeresse helyesen?
- Először is: A SZERETET olyan legyen, mint amit IRÁNTAM kell éreznetek. A férfi a szeretetét, úgy adja, ahogy ÉN adom néktek. Legyen önfeláldozó és legyen benne az IRÁNTAM való és a nő iránt való, teljes odaszánás. A férfiak, gyakran adnak kérés nélkül is tanácsot, tárgyakat, és segítséget a nőknek.
- A legnagyobbat mégsem képesek adni a nőknek, - ÖNMAGUKAT.
- Amit adnak a nőknek, az csak az, aminek az elvesztését könnyen kibírják.
- Ha a férfiak túljutnának a „dolgokon” akkor rájönnének, hogy a legnagyobb dolog, amit tehetnek, hogy feláldozzák magukat, mint ahogy ÉN is TETTEM. Bármennyi dolgot is adsz, az sohasem lesz képes helyreállítani a kapcsolatodat a társaddal. 
- Mint ahogy a HOZZÁM jövők is, teljes önmagukat adják NEKEM. Ha át tudjátok adni magatokat NEKEM, akkor társad felé, ez már természetes lesz. Ha önmagadat adod neki, képes vagy a változást létrehozni azzal, hogy oda figyelsz rá, törődsz vele, és szelíden biztatod, a hiányosságai levetkőzésében. 
Ti férfiak, óvjátok asszonyaitokat attól, hogy az anyagba süllyedve, eluralkodhasson rajtuk mindaz, ami a kettőtök életét romba dönti.
- Óvjátok attól őket, hogy ne a rend szerinti helyüket foglalják el, mert ez csak összeomlásukhoz vezet.
         - Óvjátok őket, hogy ne a saját akaratukban járjanak, hanem AZ ENYÉMBEN, vagyis a férfi szellemi vezetésében.
Tegyetek meg mindent, hogy szellemi társatok is legyen, mert szellemi összhang nélkül, kudarccá fog válni az életetek.!
Óvón vigyázzatok a nőre, hogy megmaradjon számotokra, és fiaitoknak. 

A SZERETET FORRÁSA ÉS ŐRZŐJE: Jézus Atyátok



ISTEN, Férfi, Nő és Gyermek.

A Férfi, ISTENTŐL kapja a szellemi tudást, amellyel a nőt vezetheti.

A nő szeretetenergiával rendelkezik, amelyet a férfi felé, AZ ODAADÁSON keresztül ad át, a férfinak.

FÉRFI ÉS NŐ, ÍGY EGÉSZÍTI KI EGYMÁST.

A gyermekek felé ugyanígy, a férfi és a nő azt adja, amellyel ő, saját maga rendelkezik. Vagy is a férfi: a tudást, a bölcsességet, a nő: SZERETETET, a biztonságérzetet, adja a gyermeknek. 

Ha az ISTENI REND egyensúlya megbomlik, felcserélődnek a szerepek:
A kapcsolat tönkremegy, a gyermekek kezelhetetlenné válnak.
- A család megszűnik létezni.
                                             Jézus Atyátok


A hatalmi alávetettség mellőzésének következménye:

Gyermekeim, Ti, akik mindnyájan AZ ÉN HATALMAM alatt álltok, RENDELÉSEM szerinti REND kell, hogy legyen köztetek, az emberek között a földön. Amikor is MEGTEREMTETTEM ÁDÁMOT, HATALOMMAL ruháztam fel, mely AZ ÉN HATALMAM ÁTRUHÁZÁSA volt az ő számára, minek utána Évát, RENDELTEM mellé, társául. 
- A nő tehát kettős alávetettségben kellene, hogy létezzen.
A nő, mindig a férfi SZELLEMI IRÁNYÍTÁSA alatt kell, hogy álljon. Míg fiatal, az apja közvetíti azt a szellemi erőt, melyre szüksége van. Mikor elkövetkezik a pillanat, és társául választ egy férfit, akkor annak kell szellemileg alárendelődnie. - Vigyázzatok, mert a szellemi alá rendelődés, mindig pozitív értelmű.
- Egyrészt: - Hadd magyarázzam meg, a szellemi alárendelődés fontosságát. Az alárendelődés egyben, rendeződést is jelent. - Az ÁLTALAM RENDELTETETT helyre kerülni. – Amint, NEM AZ ÁLTALAM RENDELTETETT helyzetben éltek, megszakítjátok VELEM a kapcsolatot, mert ez által, AZ ÉN HATAL-MAMNAK SZEGÜLTÖK ellen.
- Másrészt:- Mivel a nő, a férfi szellemi hatalma alatt áll, amellyel a férfit, ÉN FELRUHÁZTAM, ezért a nő kell, hogy kövesse a férfit, és ne a saját akaratát kívánja érvényesíteni. A férfinak való alárendelődés, akkor nem megalázó és lealacsonyító érzés, egy nő számára, ha már előzőleg, AZ ÉN SZELLEMI HATALMAMAT elfogadta.
- Amint elfogadja a nő, AZ ÉN SZELLEMI HATALMAMAT, rögtön bele tudja magát helyezni, A RENDBE.
Tudja, hogy az ő helyzete, nem alábbvalóbb a férfinál, mert az ő helyét sem foglalhatja el más, AZ ÉN ÁLTALAM ELŐÍRT, REND SZERINT. Ugyanakkor, ha a férfi nem tölti be, AZ ÉN ÁLTALAM ELŐÍRT feladatát, vagyis nem vállalja fel, a szellemi vezetést, ugyanúgy, az engedetlen nő sorsára jut.
- A nő, aki nem fogadja el, AZ ÉN HATALMAMAT, a férfi hatalmát sem fogadja el, ami egy és ugyanaz - vagyis ENGEM, AZ ATYÁT, nem fogad el.
- A nő, így saját akarata ösvényén jár, és DACOSKODVA kívánja maga alá gyűrni a férfit, SAJÁT AKARATÁVAL.
Időközben, akarata rabjává válik, és saját akaratának alávetett lesz. Meghasonlik önmagával, és fájdalmasan nehéz helyzetbe jut, AZ ÉN SEGÍTSÉGEM NÉLKÜL. A segítség késik, mert nem fordul HOZZÁM, nagy bajában sem. Felteszi az életét arra, hogy „A REND”, vagyis ELLENEM küzdjön. Nem helyezi az akaratát, ÉN BELÉM. - Mivel ez a küzdelem, csak a nőt sorvasztja el, végül akarata tárgyát, a férfit is elveszíti, magányossá válik, testben és lélekben. Ha RÁM bízná magát a nő, és nem lenne ily mértékben elbizakodott, megvalósulhatna mindaz, amit csak saját erejéből kívánt volna elérni. Megvilágosítanám a férfit, hogy teljesítse minden szükségletét, amire vágyik. Mivel ez nem így történik, bekövetkezik a nő életében az összeomlás, mert a férfiban csalódik, mivel nem tett az ő akarata szerint, A HOZZÁM vezető utat pedig, nem találja. Drága nők, ti kik a földön éltek, ismerjétek fel végre, hogy milyen nagyon fontosak vagytok a magatok helyén és ne a másik helyére törekedjetek, amit nem nektek RENDELTEM, AKARATOM által.

- Bízzatok BENNEM és SZERESSÉTEK a Férfit, akit mellétek, társul RENDELTEM! Jézus Atyátok! 


Szükséged, senkire sincs! De ahhoz, hogy az életed teljes legyen, kell valaki, aki érti a mosolyod, aki ha rád néz, látja, ha bajod, gondod van. Akinek nem kell kérdeznie, mert tudja a választ, de mindig kérdez, hogy érezd, törődik veled! Akinek a nevetése, elmulasztja a mérged, bármennyire is haragszol rá, vagy magadra. Aki lát a szívével téged, de lát a gondolataival is, mert látja, érzi a Te gondolataidat! Akinek a kezét fogva, nem gondolkodsz, csak követed Őt, mert tudod, olyan útra mész, ahol még nem jártál, de nem is félsz egyszer sem. Akivel nem remeg a lábad, de remeg a gyomrod, mert érzed, a mérhetetlen SZERETETET, amivel eláraszt. Nincs szükséged senkire, hogy élj, és jól érezd magad, de TELJESSÉ, csak A SZERETET által válhatsz, egy másik emberben!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az űr végtelenjét behálózó élet fejlettségi fokáról