A Világmindenség rendje



A Világmindenség rendje
  

A Világmindenség rendje úgy van kiszámítva, és a TEKINTETEMET úgy irányítom mindenre, hogy a legkisebbtől a legnagyobbig, minden, az egyik, a másiknak megtartásáért van.
(Csak a szabadságpróbára, a földi életre elküldött emberek szabadok teljesen, a tapasztalati és akaratszférájukban.)
 Ezért mindenben, amit szemetek, fületek érzékelni tud, jelen vagyok, ÉN, az ÖRÖKKÉVALÓ SZERETET. Mint egykor, az egész mindenség, SZERETETEM KÖNYÖRÜLETESSÉGÉBŐL teremtődött, SZERETETEM meg is tartja azt, és egykor fel is fog oldódni SZERETETEMben. Bár az anyag, ISTENI VOLTOM haragjának látható megnyilvánulása, SZERETETEMben mégis megszelídítve tartom fenn, egészen addig, amíg ISTENI RENDEM, ezt szükségesnek tartja.
És ezért biztosíthatlak, ahol egy millió ember között, egy is van, aki szeretetében ENGEM megismert, az a hely, fenn fog állni, ha alatta föld olyan vékony lenne is, mint egy papírlap, és olyan szilárdan és biztonságban, mintha alatta mérföldnyi vastagságú kőréteg lenne. De ott, ahol millió ember között, egyetlen egyet sem találok, aki BENNEM, a világnak és rajta minden teremtménynek, LEGSZERETETTELJESEBB MEGTARTÓJÁT megismerte volna, ott egy Nap vastagságú gyémánt szikla is, kevés lesz ahhoz, hogy megakadályozza a megsemmisülést, ha az örök Rendem ezt úgy kívánja.
Láthatjátok tehát, hogy addig, míg ENGEM igazán szerettek, egyáltalán nem kell félnetek, akkor sem, ha alattatok a Föld romokba morzsolódna szét...
Igazán mondom nektek, még egy összetört világ, gőzölgő romjain is tapasztalni fogjátok, hogy ÉN VAGYOK AZ ÖRÖK SZERETET, és az egyetlen IGAZ JÓSÁGOS ATYJA azoknak, akik ENGEM szívük, igaz szeretetében megismertek.
- Mondom nektek, napokat rombolok szét, és a világ romjait villámként dobom egymásra, és meggyújtom haragom tüzében az egész örökkévalóságot, a végtelenséget, de annak, aki ENGEM szeret egyetlen hajszála sem fog meggörbülni, mert ÉN mindenkor SZERETŐ és SZENT ATYJA VAGYOK gyermekeimnek.
- Ezt mondom nektek ÉN, SZERETŐ ATYÁTOK. Ámen.
Isten Áldjon!


Forrás: http://www.jezusatyank.hu/ 

                   Nagyevangélium

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az űr végtelenjét behálózó élet fejlettségi fokáról