Az Úr miheztartás szabályai, az új házasok részére


1./   Az atyák és anyák megáldották az új házaspárt, Jóriás fiatal és igen szép feleségével ismét Abedámhoz ment,(Jézus, vagy Isten) amint azt neki Abedám előbb meghagyta.
2./  Amint ismét a fenséges Abedám előtt állt - a Szent azonnal előbb Jóriásra, aztán pedig Bezélára is tette kezét, megérintette a főt és a szívet, azaz a mell bal oldalát, és amellett a következő szavakat mondta:
3./  Vegyétek áldásomat az örök életre. Nemzzétek magatokból igaz élő gyümölcseit a tiszta szeretetnek! Távol legyen testetektől néma kielégítése annak, amin a hús és a bűn is csüng, így aztán mindig igaz és hű lesz utatok Énelőttem! Aki azonban húsának kedvez, azt a helyes mértéken túl táplálja, és aztán azt kéjelgéssel gyönyörködteti, az a saját bűnét táplálja, és a hús kéje révén maga felett minden hatalmat az örök halálnak enged át.
4./  Azért fékezzétek meg mindenkor vágyaitokat, ha nincs az ideje annak, hogy Nekem eleven gyümölcsöt nemzzetek! Amikor azonban itt annak az ideje, akkor hívjatok Engem, hogy megtartsalak titeket, ha áldozatot hoztok a bűnnek, és azért el ne bukjatok, hanem kegyelmemben megmaradjatok.
5./  Mert aki ebben bukik, az nehezen kel fel és a szellemét minden ilyen bukásnál új halálbörtön veszi körül.
6./  Ha aztán börtönéből, a húsból, amely a régi bűn és a szellem régi halála, szabadulni akarna, mi lesz vele akkor, ha egy kéreg helyett több százat kell majd áttörnie, amelyek egymás között mindig makacsabbak és keményebbek lesznek?
7./  Azért csak arra legyen gondotok, ami a szellemé; a húst azonban adjátok át Nekem és tegyétek abban az Én akaratomat, hogy erőtlenné váljon! Így aztán szellemben mindenkor olyan mértékben növekedtek és gyarapodtok, amilyenben halálotok - ami a bűn, vagy a hús - megfogyatkozik!
8./  Azért mégegyszer mondom nektek: ne tápláljatok, ne erősítsétek, és ne gyönyörködtessétek húsotokat, mert azzal tápláljátok, erősítitek és gyönyörködtetitek saját halálotokat, amely most utolsó börtönként veszi körül szellemeteket, annak a teljes örök életre Belőlem, és Bennem történő újbóli megszabadulása, és újbóli feltámadása előtt!
9./  Te, szeretett Jóriásom, láttad nagyságát annak, ami az Én szeretetemnek a gyermeke! Te atyai szeretetem izzásának teljét érezted! Azért hát maradj hű akaratomhoz, maradj hű Hozzám, Istenedhez! Igen, maradj hű Hozzám, szent, legszeretőbb Atyádhoz!
10./  Valahányszor a hús illetéktelen kívánságot gerjeszt szívedben, tekints az Ég csillagaira, és Én a csillagokból szólni fogok hozzád, és megmondom neked, mit kelljen tenned.
11./  Ha azonban letérnél erről az Én utamról, amelyet most eléd szabtam, akkor az Ég is sűrű felhőkbe burkolja magát szemeid elől, és azután mindaddig nem látod meg a beszélő csillagokat, amíg bűnbánattal telve erre az Én utamra vissza nem térsz!
12./  Ha azonban önként hű maradsz akaratomhoz, csakhamar észlelni kezdet magadban annak a nagy hatalmát. Mert éppen azzal, hogy cselekszed akaratomat, befogadod magadba, és a tiedévé teszed azt.
13./  Ha pedig az Én mindenható akaratom rendeddé lesz, amint az öröktől fogva az Enyém: mondd nekem, a halálnak melyik hatalmas győzedelmeskednék még rajtad?
14./  Azért adok azonban neked és mindenkinek ilyen parancsolatot, hogy annak a követésével mindenki sajátjává tegye az Én akaratomat, amely által mindenek lettek, és amely előtt mindenek megremegnek!
15./  Amíg azonban valaki nem tette sajátjává az Én akaratomat, addig a halál foglya marad, és szolgálja a bűnnek, amely a régi halál.
16./  Aki azonban sajátjává tette az Én akaratomat, az tökéletes lett, amint Én, az ő Atyja vagyok; és az életnek ugyanazokat a cselekedeteit fogja elvégezni, mint amelyeket Én elvégzek!
17./  Aki pedig ily módon akaratom birtokosa lett, az az igazi gyermekséget is megszerezte.
18./  Ki az azonban, akinek teljesen sajátjává vált az Én akaratom? Én mondom neked és mindnyájatoknak: Az az, Aki Engem szeret!
19./  Ki szeret azonban Engem? Az, aki cselekszi az Én akaratomat! Aki pedig cselekszik az Én akaratom szerint, az magáévá tette akaratomat.
20./  Az azonban éppen az igazi gyermekség, hogy az Én akaratomban van és az Én akaratom Őbenne; és az a tiszta szeretetnek igaz, élő gyümölcse, és az örök élet!
21./  Ezt a gyümölcsöt nemzzed mindenekelőtt feleségeddel! Ha ilyen gyümölcsöt nemzettél, akkor azután gyermekeket is fogsz nemzeni, akik az Én akaratomból jönnek létre, és teljesen hasonlók lesznek ahhoz, aki nemzette őket!
22./  Az azonban az Én áldásom, hogy ilyképpen az Én akaratom a tieddé legyen, és abban élj örökké! Amen.

Részlet: Az Isten háztartása. II-dik könyvéből. Letölthető itt:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az űr végtelenjét behálózó élet fejlettségi fokáról